Sunday, July 24, 2011

Wish :D

hyeee...
mlm2 ni tak bole tdo pulak nak kacau dia..
kesianlah,dia penat :D

but.but..tadi tengok je orang g luar dari malaysia sumpah jeles do -.-
actually mmg dah target nak melancong sorang2 mcm HANIS ZALIKHA :D
dia sangatlah berani <3 
dia idol untuk travel sorang2..
for now,setakat nak travel kl sorg2 tutup mata je x payah map lorh.ceeeehh!
aritukosesatbanyaksongehlaks!

but aku mmg nak mengile g negara europe tu.. kalau dapat pergi weyh..mmg TERBAIKK
tapi yg important nak g mekah lorh.
takpe,t duit sudah belambak kat dalam bank kepala rimau aku g..Amin..
tapi en..family aku mmg sruh aku bla dari malaysia ni..dorang kata malaysia bnyk masalah ..
yeke? mana ade! negara ni aman xde volcano k,selamat!

nak pergi tu mmglah belajar malas,heh.bukan malas kurang belajar -..-
xpe,tgh usaha ni!
ayah dah suruh belajar bnyk2 bahasa -..-
now,tgh belajar bahasa Tamil,ade bran?
melayu dah,eng da,cina pon da,indon sememangnya sudah..

pape pown aku nak g weyh!!
dah arrr..

aku rindu dia pggl aku baby.-,- ngada2 aku ni..
hehehe :D
tapi cara dia pggl tu haihhhhh cayo aku..
dh sebelum aku merepek better wa bla der..chaw!

tata!

No comments: