Saturday, August 6, 2011

Lawak malam raya :P

Heyyyy!!!
I miss raya 2010 :') kalau boleh nak macam tu jugak tahun ni :)
Rasa best sangat-sangat..ada banyak cite kelakar malam raya tuh :P hehe

1. Perang mercun :)
Ini sangatlah digemari oleh warga belia dikampung*ayat mcm adun negeri jee..
perang antara keluarga setiap tahun keluarga Aku la menang,mana taknya bapak budak mak budak pun join~
hahaha!! The best is aku baling mercun hah terkena dekat mat rempit yang gatal nak buat bunyik cam tikus tuh..
Awak,saya dah kata jangan kacau..tapi awak degil..hehe..
Setok mercun pulak banyak maklumlah dekat dengan sempadan yedok..lelong la..*salahkan penjual!!!
hehe..perang2 sampai midnite masuk rumah pun kene baling mercun katak lagi.apakebengongnye..sape bako?


2.Onthephone(otp) sampai kene tegur dengn yang sudah tak bernyawa..

Ni seramss sikit ni..kampung aku mmg femes hantu-hantu ni,,cakap je rupa mcm mne..cnfrm ade.taknak ulas lebey.takuiii!
Aku otp dgn si dia at the same time abg sepupu pun otp dgn aweks dia..ckp punye ckp tak sedar pukul 2 pagi weyhh..tetibe satu bende bertelekung lalu infront of us..abg ketod ni g la senyum dia tak balas weyh..kiteorg kutuklah dia sombong,,bile masuk rumah tengok jam perghh mengigil masing-masing terus gulung dalam selimut tak bangun dah sampai pagi..

ni je yang boleh di share kan yang lain tu secret amatlah memalukan..hehe
kepada kekonrang yang nak bergayut tgh malam jangan keluar t jadi macam aku and abg ketod..
opah dah pesan jangan keluar tapi mengedik ..
bile cite kat satu keluarga..pergh dikritik panas..aku cakaplah kawan abg ketod sengih-sengih then bla..bladipoll betul!

tahun ni hope tak jumpa dah makcik bertelekung tuh..no!no!kelikkelik!!

Tata!!!

No comments: