Tuesday, September 27, 2011

Aku suka!

Assalamualaikum :D

Huishhhhhhhhhh!!! Aku suka gila suara shilla amzah,tak tahu? Search google :P
Cantik and berbakat,agree angkat kaki macam aku..hahha!
Aku suka!!




Sekarang ni lagu Patah Seribu memang tengah meletop! wooow.. mana taknya ,lagu tu sesedap oren..Hehe!
Dengar cite,Shilla pun dh jadi gadis youtube :') So cute! Aku dah start menghafal lagu tu *sepatutnya hafal sejarah dooee..But..errr,sejarah tu aku baca masa nak tido sampai mimpi Pahlawan melayu dengan segala british..scary :"(

Ok,whatever..Aku nak pergi manja dengan buku and iron Baju sekolah..huihhh,bole tak pergi sekolah dengan baju tido? Bole laaaaa... Baju kite dah cukup comel niii..please..*Aku nak tampar je muka sendiri tapi syg..huwww :P NI namanya perasan..dah arr..sebelum aku buat korang loyee nak muntah kat belog ni,ate moh le kite pi tido.. *perak tambah penang :D TERBAIKKKK!

No comments: