Sunday, September 25, 2011

Apa nak jadi

Woiii...Hari ni aku malas nak jadi sopan yg terlebih santunnya...so kite gune je la bahasa pasar malaysia..ala-ala macam pak cik jual daging..

Aku tengah layan lagu shilla amzah ni,PATAH SERIBU..sedap megilos lagu ni lagi best sebb mata aku pun dah nak tertutup nhi..Ni lah bahan kalau tido start dari maghrib sampai lah ke tengah malam and TADAAAA now tak berapa nak boleh tido..dush! Perut lapar meminta MCD takpun KFC ..selera tinggi malam ni tapi tak kesampaian..aku bengang la duduk rumah tinggi2 ni sebab sejuk lain macam walaupun hanya pasang kipas As seng je..Now dah selsema esok pagi masa assmbly confrm aku tertido kat atas kawan aku ni..Hahaha...Exam? lantak kau lah malam ni wa takdemood esok je la kayh..Update bende ni sambil nyanyi dah le kuat suara aku sebab nak lawan suara akak sorg dalam youtube tu..Hahaha..Tadi aku g la tengok satu website ni..ingat kan pe bende rupanya Taadadaddaaa..malas cakap.buat malu je. Suara shila ni buat aku geram betul merdu semacam apa dia makan? haha*sambil batuk heee :P esok pagi akan mulalah aksi mengosok baju macam flash yg lari laju tu jangan terbako sudah baju aku tu!Hadoii,mana aku campak tudung ..Malas nak mencari..Tanya mak je la tapi mesti dpaat upah iaitu bebelan demi kebaikan.Tudung please come to me..hehehe..Dah sah pemalas aku ni.. Handphone tak charge lagi hurmmm,malas beno nak keluarkan bateri tu patutnya aku campak je henpon ni dalam lombong kalau ada yang lain..tapi handphone ni ada sentimental value la bak kata org sebab beli dengan duit sendiri berpanas beruambergelap aku tengah panas main hoki..kakaka! Nite!

No comments: