Tuesday, September 20, 2011

Bila dah satu bas dengan sebatilion budak lelaki -,-

Assalamualaikum!

Sumpah tadi aku naik bas yang 99.9 % nya budak lelaki..Hadushh! gara-gara takut mak marah balik lambat aku aci redah buat muka bajet gengster je naik bas yang full dengan budak melayu,cina dan india berjantina lelaki.
Masa bas tu stop je.. Rahang jatuh sekejap,hati tak berdebar tapi melonjak gembira sebab ada juga bas yang berhenti! And dalam kepala hotak dah set dah bas ada lelaki so equal dengan kene buat gaya gengster habis kalau taknak kena buli dan sewaktu dengannya. bukan nak kata dorang jahat..NO! tapi heheehe,awak saya taknak and takkan mengedik dengan awak laaaa.. :O

Surprise dalam bas?! Budak melayu cina and india minta nombor telefon rasa nak bagi flying kick macam lembu sakit perut je kat muka dorg .. nasib baiklah ada dua tige mamat yang macam gentleman sikit..ehehe~~ dia bg space untuk kite,bagi kita tempat nak pegang! jangan fikir aku pegang tangan dia..Harammm.. aku pegang tiang. Bagi space nak ushaaaa.. Mamat2 cina ni pulak adoyaii cite pasal perempuan and wain..hahaha..dalam bahasa yang aku pun faham..b.cina la.. pastu hamboii bukan main kau puji melambong ye..tapi thanks untuk info tak sewberapa nak bernas tu ... Muka bajet gengster menjadi dengan sedikit riak sombong yg dibuat-buat..Numbr telefon aku pun selamat sebab dorg tak lalu nak layan aku yg macam patung batu kat taman..hahahhaa! Padan MUKA AWAK! :P Selamat sampai kat stesen bas and....Mak dah tunggu dengan muka yang agak manis dari semalam thats mean...AKU SELAMAT!!!

Tata!! Ily!

No comments: