Friday, September 16, 2011

Mood swing-swing macam buaian lahhh!

assalamualaikum...

today sepatutnya the best day ever but dah bertukar nightmare really scary nightmare sampai aku x  sanggup nak ingat lagi.. rasa sakit tu lebih terasa dari dalam mimpi tu.aku ingat angan-angan macam gula kapas tu dah jadi nyata but NO! Allah x perkenankan lagi doa aku,maybe Dia nak aku belajar lagi salah silap aku and cara untuk terima kesalahan yang telah  aku buat.. If aku still minta maaf for thousand zillion time pun tapi still tak berubah sama je macam xde perubahan diri. And tak guna nangis macam empangan pecah kalau tak betul2 menyesal. Cakap macam dewasa terlebih but yeah...aku lebih suka cakap macam ni dari merapu tak tentu hala *walaupun merapu aku buat org gelak terguling tiga hari. huishhh.. Tengah terima kenyataan setiap angan-angan tak mungkin jadi kenyataan and apa yang kita nak tu tak semstinya akan terjadi mengikut kehendak kita walaupun kita mati hidup balik..And aku tak kisah apa org nak kata sebab lebih baik aku yang tanggung semua masalah daripada tgok yang yang ter tersayang semua merana sakit hati . K,if its better this way ... aku ikut jea.. Takde penentangan lagi thanks alot to Dea yang memahami and layan aku yang mood tengah swingginggggg macam buai kat taman and nasihat yang teramatlah menyedarkan aku dari berangan macam dunia ni dah stop and ada hujan lolipop perisa mangga atupun strawberry mahupun epal hijau..
You know I love you like i love myself dear? tak tahukan? Now da tau .. tu pun kalau bacalah....

No comments: