Tuesday, September 13, 2011

Jannah's open house :P

Assalamualaikum!!

wahhhhh,hari sabtu lepas macam sweetdream plus nightmare at the end nye T_T
apa yg sweetdream sampai jatuh katil tahap monyet?

Sweetdream?

Sebab aku tido ruma cik Jannah tersayang sebab malam tu ada Show dikir barat dekat taman medan lagipun habis dalam pkul 10 lebey makan lagi minum jap cari kdai topup lagi..hehhehe! Malam tu kiteorg balik and tolong sikit2lahkan.. maklumlah dah berdikir mcm kene rasuk jew?:O hahaha! bersiap sama-sama :P tolong kat dapur :) mcm family aku pulakkan? hahaha..yg penting aunty tu sempoiii... and the open house berjalan dengan sangat lancar! >.< tak percaya tgok senyuman aku ni hah! hamikkau!
with my twin :P
lahir 3 june :P dia pagi kot and aku petang..nasiblah...
but you look cute!
NUVIERAQIFF
the only friends that i loveeee forever..
last one is Jannah,then Nabila,Me and Nadiah :P

see? dalam macam kolam lesung pipit aset pertama aku ni..hahaha!


okayh...saNGATLAH SWEETDREAM! the worst dream datang pada last and biar aku jelah yang tahu kayh?
nak lari dari dia,last-last duduk semeja bhai..hamikkau!
whatever-,- hal kau takde kene mengena dengan aku..

I think thats all... sorry lambat sangat hapdetnya sbb cik yang tolong masukkan gambar pun lambatT_T
waiting for them actually..
lately,asyik demam and tak sihat je.. doakan aku kayh..thanks awak :D

Tata!!
Lovechu lah!

No comments: