Thursday, November 24, 2011

Ma Sya Ra Kat :D

HOOOOIIIi!!!!!

Wassup berasap ppl!! alolololo,rindunyaaaaa kat belog ni..huisshh..muahmuah :D

Penatnyaaaa-,- semalam keluar dgn kwn2 baru :) dorang semua best tk terkata,lawak jugak. D tapi yg pelik aku boleh snyp jee sepanjg keluar dgn dorang. haihhh. whats wrong? Entahhlah.

ehhh,aku pelik ni ,apa pelik?

first,boleh ke kita halang perasaan org?
secnd, boleh ke kita suruh org menjauh dari kita?

nahhhh,tolong jwb... bnde ni lah yang pkse aku jog kat tmn sambil fikir and terjumpa mamat2 seblok tapi x penah tegur. tadi hampir je aku nk main bola dgn mamat2 tu,ermm tapi xpelah segan plak. :P
jog sorang2 sambil hayati permandangan yg cntik jugaklah :D paling teruk is.................... tak tahu mcm mne nak balik sbb taman tu besar nak mmpos -,,-

k,now aku fhm.thnks techno. k bye.  

No comments: