Tuesday, November 15, 2011

New Hair

Hell -O

Mood kebelakangan ni sgtlahstabil,rasa malas pulak nak marah,pelikdo..
Bangun tido tergelak,nak tdo pun gelak,  makan pun gelak, semua gelaklah..aku pun takpaham asal aku selalu gelak. Tapi bagus kan,jgn masuk tanjung rambutan sudah. sekarang ni musim sakit so siapa-siapa yg sakit tu aku doakan cepat sembuh. *kena chicken pox punya pasalla..hattuuuiihhh!
k nabila k..

Sebenarnya hari ni awok pergi cantas rambutawok ni...sayang nak lepaskan tapi aku pun rimas so potong jelah..Ringan dh kepala aku kurang dua kilogram..Hahaha.. :P asal pergi kedai semua org ckp,"rambot wavy cantik asal mau potong?" suka hati aku lah,kalau wavy tapi semak nak buat hape? asyik sakit kepala je..-,- k,fatin dah marah! Hoyeeehhhh!!!hahahaha!

bile sekolah nak bagi duit ni? gatal tangan kaki pun sama  -,- k now aku nak gelak  tercabut gigi ..
Ade jugak yg minta kaki aku disumbatdalam mulut ..haiiiiiihhhh...

dh lah aku nakout,btw thanks blog buat aku marah. thanks alooooooooot baby boo

Tata!

No comments: