Wednesday, December 7, 2011

Dari bumi ke bintang!

hye!

Setelah berendam dengan air mata yang turun dari mata,aku dah boleh stopkan semua tu!
tepuk skit!! :P

semuanya kerana keluarga dan kawan-kawan yang selalu buat aku gelak macam org gila and dorang tak pernah larang aku gelak walau aku gelak sampai org yg tggu lift pun bole dgr -,-? thanks!
aku dah elak semua benda yg menyedihkan and menyakitkan aku,tapi tak menjdi so ats nasihat dari kawan-kawan,aku akan biarkan semua tu pergi dengan masa.tak sakit sangat . Aku takkan boleh benci dia sekarang sbb? *takpyhtahulah!

ok,ucapan macam presiden sekolah dah tamaaaaaaaaaaaaatt! So!!!!

tadi aku pergi main hoki dengan echah and naza! defend hoki kesayangan sepanjang waktu :)
aku tak pernah rasa sehappy dan sepuas tu.. Main hoki dalam hujan,gelak-gelak,kena libas dengan stik and bola hoki..everything was so great! betul kata org2 sakit diluar senang untuk diubati,sakit di hati payah nak sembuh..hmmm.. ambik pengajaran ye cik fatin nabila..
aku menghapdet bende alah ni kat lib MBPJ, nape tak kat ruma? komputerkutelahrosak! -,-
sejuk tak terkatalahhhhhhh,btw,sekali lagi aku belajar bersabar dan terus bersabar dengan fitnah and gosip liar..hohohoho...tak heranlahhh :P

tata!!!

No comments: