Thursday, March 1, 2012

2-3-2012

Heyy! Hujan tengah mencurah-curah dekat luar and aku tengah relax gila tak tido-tido ,lepas kacau ehemmmm terus tak ada kerja so aku pun bertempek kat sini sekejap.hehehehe..
Sakit tekak sehingga nak bercakap pun kena berhati-hati agar tidak sakit( macam doc punya nasihat)
Sekarang ni memang aku dekat angkasa mimpi..*ayat sastera tak hengat

Mawi dngan ekin dah ada baby,bienda pun..awwwhhh,sangat comel! Tahniah!!
Tengah enjoy khidupan yang sebenarnya taklah sesenang kacang botol!! Oh,yeah! Tadikan pergi tengok blog http://irinenadia.blogspot.com/ ada banyak cara nak bagi hadiah yang sweet-sweet .. Atototo,mau hadiah please? hahaha.. *macam boleh pula hadiah jatuh dari langit? hehe

Esok sekali lagi aku akan datang lambat and ada kelas agama pula..nak buat macam mana,aku dah try bangun seawal 5 pagi  tapi kalau ayah,adik dan adik masih tidur nak buat cmana kan? haishhh..sbar je lah :)

so my sweetyyyy selamat malam

No comments: