Friday, March 2, 2012

Kamate!!!



Kamate? Apa tu? Maksudnya berusaha!!
cerita aku ada kaitan dengan berusaha..
semalam adalah satu insiden yang buat aku nak cekik-cekik orang macam vampire atas kekurangan diri aku 
jugak sebenarnya but terlajak kata tak boleh nak reverse kan?
Whatverlah,dengan apa yang dia cakap dekat aku semalam aku akan lebih berusaha
dalam SPM nanti. 
Mmey lah sakit hati tapi aku ambil postive side apa yang dia cakap..
mungkin aku tak cukup pandai,so kena lah berusaha keras untuk betulkan salah aku tu..
Ada juga kebaikannya,untuk masa depan aku juga..
Well,my beloved teacher.
I'll try my best ok? *manalah tahu cikgu terbaca.LOL
Kalau saya tak faham saya serbu cikgu,jangan marah pula :P

Kena study walaupun demam melanda..weeeeee!
oklah,otak dah tepu so jumpa lagi tau!
Byee!

No comments: