Tuesday, March 20, 2012

Bila dikelilingi dengan orang cantik dan popular



heyyyya! 
tajuk tu? aah,memey aku nak cakap pasal tuh! 
Adoiii,kekadangkan aku naik rimas tau dengan peminat dorang ni
nak kenal dengan dorang but tak berani nak buat first move .
And cara dorang yang paling aku anti sekali adalah :-

jeng.jeng.jeng!!!

Add aku dekat fb semata-mata nak korek rahsia pasal si hottie ni.

then bila aku cakap tak tahu,mulalah dia nak paksa and tak paham bahasa.

bila aku tak layan ,cop aku sombong.

woooooooooooooiiiiiiii!!!
pesanan kepada kenkorang yang nak buat kerja macam ni
lupakanlah weyh,better terus terang dekat orang tuh tanpa 
membuat cara macam ni dekat kawan-kawan si hottie ni.
Ya Allah,bagi aku buat dosa kering je.

P/S: Ini entry adalah umum,kalau nak terasa,anda dialu-alukan untuk terasa
kalau yang tak buat tu terima kasih kerana membaca.

k,bye.penat giloss!

No comments: