Sunday, March 25, 2012

MSSD,MERENTAS BANDAR



heyyya!!!
Ya Allah,aku busy gila weyh . 
okayh,sepanjang minggu asyik lari je T_T

first dari isnin sampai jumaat aku lari kerana cinta oppps!
No.No. Lari untuk sekolah ye nun di kelana jaya sana:)
Hari jumaat hari tuh pula,aku kena gantikan seseorang untuk 4 kali 400
memey mulut aku ternganga luas muka seposen tak boleh blaaahh..
Sebelum tu aku dah lari untuk 100 meter,awok baru first time masuk.
mestilah kalah hehehe.

Nak ditegaskan di sini ye bahawasanya saya telah mencapai impian 
saya pada tahun ini dengan mendapat nombor 16 dalam merentas desa yang sepatutnya
dinamakan merentas bandar :')
Weeeee!!! Sangat teruja -.-'*ignore it.

Saya pun nak TEGASKAN bahawa dekat stadium KJ sana 
terdapat jodoh-jodoh yang kacak bergaya dengan pakej lengkap :)
*mata aku tak duduk diam kat sana :p

Seronok gila dapat berkenalan dengan orang baru,sukan baru.
dunia baru. pokok dan daunnya semua baru belaka.

haaaa!!!! Markah exam -.-'
semua okay kecuali Math.
Aku bengang betullah dengan subjek sorang ni -.- sengaja jeee.
huiiissshhh,perlu perhatian lebih segalanya lebih ,BM juga begitu.
yang aku herankan,BI senanglah juga.

Pape pun,Rumah sukan aku iaitu C L A R E dapat number satu!!
weeeeee!! Semangat biru :) 

Banyak yang terjadi sepanjang minggu ni weyh ,
suka duka pahit masam payau semua bercampur
menjadi satu iaitu....

Kehidupan seorang gadis bernama NUR FATIN NABILA
 

No comments: