Friday, June 1, 2012

The last moment of sixteen :)



hai,si cantik pandai bijak terlampau. 
sebenarnya kita nak bagitahu yang kita tengah enjoying my last moment of 16 .
*yelah,kak oii,adik mu ni dah nak dewasa.puihhhh!
muka kita berseri-seri tak payah pakai innershine.ehehe.

Asal kita excited gila tahap gedik?

gila kau aku tak gedik macam ni!
cuba pikior eh,dah boleh ambil lesen and nak kemana-mana alahaiiii
touch n go je. 

tapi entahlah tak tahu apa akan jadi kali ini..
Ya Allah,kau jauhkanlah hambamu ini dari sebarang kesedihan.

so,aku cuma boleh berharap untuk kehidupan yang lebih baik dan 
masa depan yang amat cerah .

nota menyelit :

-aku rindu main hoki!!!
bangga je time hoki malaysia menang besar tau.
weeheee :)

doakan aku ye,hehe.
time nilah korang nak buat amal dekat aku ni hah.ahahaha :P

 

No comments: