Saturday, November 24, 2012

15--2010 :)

Selamat pagi cikgu! Ehh! Tak. Koraang semua.ya. anda yang sedang baca benda alah ni.

Aku rasa nak terjun kolam and naik balik sampai lega.kenapa? Aku rasa macam ni -----> -.-''
Kenapakah? Ye. Aku sangat merindui zaman lampau aku. Miss the gediks ganass me.  Yang takkan pernah dengar cakap orang bahawa semua sukan yang digemari berbahaya boleh patah riukkan tulang dan seangkatannya.  Apakah?

I miss the moment aku acah-acah jadi cheerleader yang sexayy tu. Even aku tarik diri kerana cintakan stik hoki and kerana tournament yang boleh bantai hilang kepala tu.
Aku tak tahu that moment is the best thing ever! Aku boleh menggedik sana sini, join itu ini dan bergelak ketawa dengan strangers yang baru kenal seminit dua. But now aku tak tahulah, semua tu macam aku dah tak boleh nak buat.

Aku rindu nak angkat kayu hoki berlari sana sini kejar bola sebiji yang boleh bagi aku ketenangan walaupun peluh se-tong.

Bukan tu je, aku nak enjoy lagi feeling jalan dalam hujan sambil gelak ketawa dengan geng sekepala. Gelak macam nothing happened padahal masalah menimbun. Makan minum dikongsi. Awhh!
We knew we love each other, we protect each other but takdir dah tentukan sampai disitu kisah kami semua.

And at the same time,aku jumpa dia.my life bertukar 360 , nangis gelak ketawa marah. The first guy yang buat aku jadi gila.completely insane. Im happy  . Too happy. Till now.

Aku cuma berdoa kebahagiaan ni kekal forever walaupun tak semudah tu. 

Guys, Thanks for everything.

No comments: