Friday, November 23, 2012

Review lotion !!

Haiiii! Happy friday dear readers!
Aku nak share sikit rahsia ni , nak tau tak?? Nak? Jommm!!

For those yang tak suka pakai lotion or selalu terlupa macam aku ni so lotion yang aku nak kasi tau ni sangat terbaik for u olls okeh?
What?lotion apa? Sabar! *pang karang*

Aku nak canang pasal texture lotion ni,lotion ni sangatlah ringan and very soft sebab lotion ni water based. Water ya, bukan oil. Harap maklum. So kalau sapu dekat tangan yang hitam berkilat akan terserlahlah kelembutan, dan sedikit kecerahannya. *i olls sunburned, dah putih dahhhh!*
Secara am aku tak dibayar pun buat promo ni but benda baik harus kongsi. Lagipun lotion ni lain coz bau dia so sweet and tahan lama kewangiannya even korang dah mandi. Me so loike! Kalau pakai lotion ni orang memang pandang 2 kali sebab nak double check sama ada bidadari atau bidadara mana yang buat grand entrance*terbukti*
Hahaha! Secara jujurnya sejak pakai lotion ni aku tak pakai perfume doooh, perfume pun hilang T.T

Bagus untuk kulit yang terbakar hangus dek terjemur dengan matahari macam aku ni-.- bagus juga untuk mencantikkan kulit kusam korang tapi takdelah terus pakai terus berubah jadi kulit cik lopa. NO! semua bergantung pada kerajinan meng-apply ya para-para dan pari-pari sekalian.. penat sudah mencanang sekarang tibalah masanya......

Drrrrruuuuuummmmmroollll!

Tengoklah wahaii manusia! Hehehe!
Tunggu apa? Pergi watson/guardian rembat satu kayh!

Itu sahaja! Love you!

No comments: