Thursday, November 1, 2012

Debaran terasa!

Berdebar , muka cuak,  tangan menggigil, excited menggila?
Semua sebab SPM yang akan menentukan hidup kita, bukan aku je yang rasa semua ni! Semua batch 95's pun~ Dugaan Allah datang berbagai bentuk, sekarang ni musim hujan so memang bertambahlah budak yang demam *aku pun!!* harap cepat sembuhlah! Aku kesian dengan kawan aku si shahirah, ayah meninggal beberapa hari yang lepas. Be strong girl, dugaan Allah untuk.tengok manusia ni tahan ke tak.  Aku memang hari-hari pergi library pj tu, bukan apa kalau duduk rumah memanjang online buku entah ke mana! Ayah tegur juga, tapi aku refused nak ikut cakap dia. I know im not good enough and I don't  want to be just good, I want more!
Aku percaya kalau berusaha mesri dapat habuannya dan bergantung pada usaha tu sikit atau banyak! 
We do the best and Allah do the rest. Amin!
2 days to go!

No comments: