Monday, November 12, 2012

ROJAK MEROJAK

Helloooo!
Haihhhh* mengeluh sat
Ya Allah, minggu ni sangatlah malas rasanya.  Imma sooo lazy to do anything tapi kena paksa! Paksaan untuk calon spm adalah bagus. Hahaha * evil laugh* well, macam biasa hardcore paper semua dah lepas, 50% dah legalah but then I really risau dengan math which I'm not pro at all dalam itu subjek! GrrrrrT.T
I believe ....

'WE DO THE BEST AND ALLAH DO THE REST'

I really wanna continue my novel right now! Idea dah macam nak explode but I can't  100% focus on SPM. Yes! Hehehe* tengok.dan ye kanlh semangat kamikaze aku ni *
And dalam minggu yang sama juga iaitu this week adalah birthday princess nady my bff:3

Happy birthday, may god bless you and do the best in your life. Achieve all your wish and the most important is be happy ! I love you!


No comments: