Friday, November 16, 2012

SPM Double zinger burger:p

Heyyy u olls! Morning.morning!
Korang dah makan? I olls belum sangat hungarrry*ek? K stop drama tinn

Aku rasa sangat sangat kecut perut terkeluar bladder sebab nak ambil ujian agama, science, sastera melayu and seni lukis!* satu nafas!fuuuuhh*
Bagi korang yang dah pro kan mesti macam ...

"Alaaa! Agama je pun. Nak cuak bagai siap berdrama bagai.hatuiiih"

Im not pro im prosak.hehehe
Aku terkejut and muka haruslah jatuh rahang apabila tau kawan aku elsya syakilla *elsya jangan marah yeee* dapat result yang buat sesiapa je terkexutt! Auchh!
Nady pun tak kurang weyh, setakat agama amboiii kemain celah gigi je dia jawab tapi skor.. mak aiiih T.T
Me so jelly.

Bab science pula..errrr..nak dapat A tu aku tak pastilah, berangan tahap putera katak hari-hari.  Yang bab science, problemo aku cuma kena ingat semua. Hafal, faham. Time sejarah elok pula otak aku cernakan-.-
Science....

SASTERA MELAYU.  Im so proud to learn this subject. Kalau sekolah dekat PJ cuma smk.assunta je yang offer.  Sastera melayu tu apa? Ala-ala kau baca komsas cuma klasik je. *feeling kau tu saloma or hero naga tasik chini* subjek ni adalah kegemaran saya selain sejarah, jangan persoalkan. Subjek ni kau nak fail? Hema dengan malines selamba je skor gred bagus .. so tiada istilah gagal sastera setakat ni!

Seni lukis*.* i wish i have faris's hand.
Aku pun tak tahu motip aku ambil tapi setakat ni cikgu tak kompelin yang pedas lagi berapi tu kira okay. Lagipun Datin takkan nak marah i olls yang dah tolong assunta menang kan.kan? *riak disitu*
Hari isnin ni i olls dengan nuvie nak pi angkut kertas soalan seni. Then, i olls nak lukis cik monamanap
Tak.tak. mau kepala aku kena rembat macam bola. No okay!

Sebenarnya aku nak cerita pasal topup .. maaflah wahai sesiapa yang text tu. Tunggulah sehingga berjanggut i olls no money! Jangan marah tauuuu:$
Conclusion:
No money, No topup,No talk.
Sekian.....


No comments: