Friday, December 14, 2012

Budak butik pengantin ;p

Hey everybadeyhh! Put your hands up and shake your nose..heeeee! No.no. jangan buat karang mau aku kena saman sia-sia sahaja kerja

Korang percaya tak yang aku adalah budak butik pengantin? Percaya ke tidak,percaya ke tidak *Datin Wannabe* hahaha. Percayalah budak kasar ni kerja di situ sebagai pembantu. Mueheeeehee!

Apa yang aku buat?
Alaaaa,packing barang,balut hadiah,label hadiah,jawab telefon,bersembang santai dengan kak nora and kak linda.  Heaven dok? Selain tu,aku masuk kerja pukul 9.30 balik pula pukul 5.30 ,heaven plus plus dok? Hahaha,sila jealous ya.sila!

Gaji? Tang ni tak best! >.< ciput je . Tengok kerjalah mat! But aku timba pengalaman berbaldi dah. Hahaha.. hujung bulan ni aku tukar kerja lagi.
Mak and ayah dah bising kata aku tukar kerja macam tukar baju. Nak buat macam mana i hate to work dekat dalam tempat yang tersorok. Aku suka melihat doniya! Lihatlah!:0
Mohon jangan lempang ya.

Ahhhhhh! Aku jealous dengan kawan aku! Dorang pergi contest graffiti! Nooooo! T.T semua gara-gara kerja. Tapi takpe. Takpe. Ada hikmah. Btw,goodluck you alls! Do da best tau. Muah sikit. Hahaha

I'm so tired laughing all day so bye dear readers!

Ps: i dah ada nuffnangX :) add tau! Meooow

No comments: