Saturday, December 8, 2012

Life after SPM

Heyyy people\^__^/ happy sunday yawwww!!

Now aku kerja part time dekat sebuah butik hadiah, imma elf.hehehe:p best sangat kerja dekat situ sebab no streesss just have fun macam dekat rumah je,masuk9.30 pagi habis 5.30 petang :') heaven kan? Hahaha memey pun!

Tapi dah nama part time gaji tak masyukkk sangat so aku nak buat part time dekat 7E so? So that's means aku memang tak ada cuti.hohoho. kenapa aku menyiksa diri?
Tak.tak.tak. aku just nak manfaootkan masa cuti,yelah bila duit dah menimbun baru aku enjoy .. aku mim alip las nak enjoy skarang seperti budak lain. Depa memey dah ada duit beriban.  So wish me luck my dear!

Tentunya kome nak tau apakah motip aku nak kerja serupa mampos? Sebab......

*braces*
*vacation*
*simpanan*
*ENJOY*

Braces adalah keutamaan aku. Tau. Gigi gua tak lawa. Ko tengok je lee nanti dah lawo aku senyummmm macam iklan colgate.  Hahaha.
Oh! Ye! Aku pun nak bikin bisnis so  support me yeah? Heeee^_^
Oklah,I olls nak menjengok dunya fana ini so chows not cows okay byeeeee! Sayonara! Haiiiik!!

1 comment:

nadia farahida said...

good luck dear! :)
selamat menikmati zaman taman sekolah. ;p oh tentang event anak yatim tu, insyaAllah kita buat awal bulan dua dekat shah alam. nina nak join? jom laa