Monday, December 24, 2012

To be happy,To be sad

Hi:)

To be happy to be sad

I told myself. To be happy or to be sad is my choice but then I still can't  choose either one.  So I'm at the centre.  Happy and sad.  Sob.sob . Erkk. Maybe korang tak faham apa yang aku tengah mengarut sekarang ni.  But trust me,bila korang rasa benda ni it is not something easy to handle.

I believe that Allah have his own reason to make me like this and what I have to do is find Him ,so I can find the solution.  But,once again it is not easy.  I'm hurt but ada lagi yang lebih sakit so I hope really hope this problem akan selesai dengan baiknya.  Apa yang akan jadi,yang telah jadi dah aku set dekat otak supaya terima dengan hati terbuka.

I told myself, sebab Allah sayang Allah jadikan aku macam ni so aku akan lebih kuat, stronger than before.  Bersyukur juga sebab dalam banyak gadis I'm the choosen one yang akan menghadap masalah ni with brain and emotion.
Jodoh,ajal,pertemuan semua dah ditetapkan, tapi as a human yang langsung tak perfect I thought it is normal to be sad. 

Petunjuk dah aku mohon dan kata hati aku asyik menunjuk dia. So, patut ke aku terus atau berhenti?  Patut ke aku diam dan hadapi? Or patut ke tak aku terus lari?

Jodoh tak sesenang untuk cari.  Ada sesetengah orang kata lagi susah kita menghadapi jodoh maka kita dan dia akan kekal selamanya.  Is it true or its just a joke?

Pray for me. And I pray for all of you yang stuck in the same problem macam aku :)

P/s: jangan berhenti berdoa

No comments: