Thursday, March 28, 2013

RESULT ESPIYEM

ASSALAMUALAIKUMMMM.....


Salam sayang muahaha semuanya *jemah *
Allhamdulilah,bersyukur sangat pada Allah SWT ,akhirnya result keluar dengan pencapaian
yang okay dan mungkin tak bermasalah kot,kotlah en.. hehehe
takkan ku bagitahu berapa walau merayu sejuta kali pun.
and All my friends pun berjaya juga hasil usaha kami menjadikan MATH sebagai
makanan berkhasiat buat otak selepas keciwa dengan result trial yang bukan kepalang
*masa trial gua kat padang main hoki der *
so usaha dengan gigih Siang dan Malam walaupun jemu
dan akhirnya suka juga dekat MATH ni. 
Aku tahu ramai yang tak suka math weyh,lu jangan nanti kena gelakkan tau macam gua.
sobbbsss!

Thanks to Jannah ,Nadiah ,Nabil dan Mr.Ehem serta classmate 
yang banyak membantu supaya otak aku cepat mencernakan segala formula math tu.
thanks juga buat mak ayah yang sentiasa dengar anakmu ni membebel mencaci maki
math tanpa belas serta adik-adik yang dimarahi kerana stress belajar tahap giga.
THANKS :) 

Tiada maksud membangga diri. serious NO. entry ni cuma nak beritahu yang aku sangat bersyukur.
dan berterima kasih daun kieladi semangkuk :P 

so,lepas ni aku nak buat review pasai BIO ESSENCE !

SAYONARA!!

No comments: