Thursday, March 28, 2013

REVIEW TANAKA WHITE


Macam yang I olls janji kat u olls semualahkan,
I akan buat review lagi pasal Bio Essence (BE) ,bukan apa benda baik elok kongsi and susah sikit nak cari review skincare ni sebab ramai singaporean je yang buat,noe let me ,this malaysian do it okayh. heee!

frankly,aku dah guna BE hampir 2 bulan ,banyak perubahan positive so far. 
no negetip. 
first aku try TANAKA punya set,yelah orang nak cepat putih macam aku yang dah terbakar
macam roti since zaman sekolah wajib pilih benda tu. Tanpa bebel banyak ,tengok sendiri tau !







ni yang aku pakai cuzx aku memang jenis yang tak suka tepek banyak benda dekat muka
pastu nak mengharungi panas terik,pastu naik bas bagai.NO! 
aku pakai ketiga-tiga ni .

Cleanser

Sangat best,rasa fresh and ringan . But for me agak tidak bersihlah,kena pakai banyak
sikit supaya lebih effective gitu . so far 4 stars!


TONER

lagi suka benda ni sebab tak melekit pun !
Cepat meresap and segar plus sejuk je dekat muka ni .

Flawless Serum

Ni gua suka sangat sebab dah pakai ni tak payah nak pakai pelembab tahap giga melekit 
dia resap lebih bagus 

so tu je,my dad dah bising noh ! bye!!

No comments: