Tuesday, July 2, 2013

UITM ASASI LAW

Assalamualaikum , selamat tgh hari selamat bergolek jatuh katil juga. blog ni bukan dh berhabuk tapi dah kering kontangs!

malas nak membevel tahap nenek gayung kat sini. so aku dengan rasminya jadi student uitm. walaupun asasi law , jangan kata senang je popularnya, POYO itu semua! oklah, law memang hitam putih tapi taklah hari-hari aku pakai warna tu. im colourful ok. ok lets start with MDS

MDS *minggu destini siswa* wa cakap sama lu , perrrghhh heaven gilalah sebab fun . abang and kakak Pm memang thumbs up cuma aku ada masalah bila tk cukup tidur maka mata hamba memang auto masuk gear 5 tutup terus bila dengar taklimat so jangan ikut yee. makan memang sedap *jilat jari*  waktu MDS ni lah nak jadi mesra alam kot jumpa bakal kak ipar ke kan? nyanyi lagu UITM dihatiku banyak2 kali sampai tutup mata mulut gerak pun boleh *tipuu!!* masa MDS memang campur semua course. yang ada kek shah alam ni cuma asasi LAW ,TESL,ART AND DESIGN AND DIPLOMA MUSIC.

roomates okay je,allhamdulilah dapat yang fun sporting je harap kekal momentum macam tu je lah. classmates? fun .fun. fun. seronok sangat\=_=/ hahaha. Cuma dah masuk sebulan jagung bakar ni je rasa life semakin sempit dan terhimpit tapi aku rasa biasa je. oranglah kata macam tu..... hehe .
well, aku dapat sakit homesick bila dah sebulan kat sini. apakah?! ishhh poyoooo! mungkin udara dekat pj lebih enak dibau walaupun asap je. kuangkuanggggg~~

malas nak type.tu je nanti sambung pasal law student's life pula ya . byeee

No comments: