Tuesday, November 23, 2010

Entahlah....

                                           HELLO!!!!! Nina@Fatin@nabila  di sini!!


              Banyak bende yang menyebabkan aku mare trjadi miggu ni..angin betul aku..tak tau kenapa..adoyai..
semalam aku gile mengamuk kat f***** aq..mana xnya..apa yg aku buat semua salah..semua x sempurna..aku dh buat yg terbaik...but just adk2 aku tu suka mereport..so aku la yg kene..aq sedih,kecewa,bengang,maraeh..semua bercampur..:(((((

pastu semalam jugak Mr.A aku masuk hospt..lagilah..aku sedih..mmg gile stress smlm...aq nangis for whole day..^_* sampai lebam bijik mata aku ni ha..hehehe..Tapi memang cara aku nangs sambil gelak so x terasalah lama sgt nangs tu malah makin syiookk..BHAHAHA.. makin sewel aku ni.sblom aq melalut.. sambung balik ini story....

So lepas aku nangs satu hari tu...aq terfikir balik....better aq diam jew..kalau aq bising pon buat sakit tokak jo..
menjauhkan diri buat sementare waktu..lebey better dri gado2 cam owg giler..hahaha....


k..larr tu jeww..aq nk layan lagu permintaan hati..waa..best banget!!!

No comments: