Friday, December 10, 2010

OMG!! Aku betul-betul jatuh cinta!!

Haaallloooooo:)
Sebelum aku chit chat ngan pnjang lebar...ni ade lagu utk korang..
lagu ni melambangkan perasaan aku untuk dye..
lagu ni jugak adlh my fav korean song !! <3

Aku ingat jatuh cinta benda remeh..yelahkan..
jatuh cinta,pastu couple,then break?
but now i understand something ..
Fall in love is more than just a feeling ..:)

Kisah first love aku xlah seindah mane...
first love aku x ubah macam nightmare..woo...scary!!
xnk ingat!!!

Tapikan dengan Mr.D aku rase lain sangat..
bukan nak citer gempakzz
but its true man!!
Nak kata angau..bolelahkan..tapi aku cover habis angau aku tuh...maklumlah nk PMR mase tu..
then aku xnak pisang berbuah byk kali..haha
xmau jadi macam first love aku dulu tu..
angau macam langau..
hahahhaha

Dengan Mr.D aku rase hidup dengan kekasih tu lain rasenya..
ade mase kite happy,ade mase kita sediyh..
Then aku pon rase gak macam mane hmpir kehilangan die..
rase risau waktu die masuk hospt...
Rase marah bile die tipu-tipu..x suka arr!!
Rase geram bile die sakat aku..rase macam nak sepak jeww!!!
Lagi...rase rindu nak mampos bile die x reply txt aku..
Menangis bila aku betul-betul kecewa/kecik hati dengan dia..
Rase sangatt menyayanginya when he show his love.....Awww..
<3<3<3<3<3

Pape pon..
 AKU DAH JATUH CINTA..HAHAHAHA


















No comments: